środa, 29 czerwca 2022

Poranny wyjazd na plażę i wycieczka do miejscowości Cuenca

W sobotę 25 czerwca pełni zapału wstaliśmy przed świtem aby wspólnie udać się na plażę i podziwiać wschód słońca.

W niedzielę 26 czerwca ruszyliśmy na wycieczkę do miejscowości Cuenca. Naszą podróż rozpoczęliśmy o 8.00 a na miejsce dotarliśmy około 10:30. Na początku wchodząc do miasta trzeba było przejść przez most który znajduje się nad bardzo głębokim urwiskiem. Przechodząc przez niego mogliśmy podziwiać piękne widoki. Na początku w mieście zwiedziliśmy katedrę, która jest połączeniem stylu gotyckiego z barokowym.

Po wyjściu z katedry mieliśmy 2 godziny czasu wolnego. Udaliśmy się na punkty widokowe gdzie podziwialiśmy widoki na miasto. Każdy z nas zrobił sobie pamiątkowe zdjęcie z malowniczą panoramą.

Po powrocie do miejsca zbiórki okazało się, że jest tam koncert orkiestry ulicznej. Postanowiliśmy wówczas dołączyć do wspólnej zabawy.

Około godziny 14 udaliśmy się na spacer do parku Encantada. Mogliśmy tam poznać krasowy proces geologiczny skał i podziwiać jego formację. Po udanej wycieczce wróciliśmy do hotelu.

Podróż powrotna minęła nam bardzo szybko, ponieważ każdy spał po tak wyczerpującym i wspaniałym dniu. :)

Powrót pełen przygód

Ostatnie trzy dni - czyli piątek, sobota i niedziela były intensywnym i równocześnie pełnym niespodzianek czasem ☀️ . Piątek był dniem, w ...